Het is alweer 147 dagen geleden..

27 januari 2021 - Velp, Nederland

Hoi allemaal,

Vandaag is het alweer 147 dagen geleden sinds ik landde op schiphol na mijn mega avontuur in Amerika. Een paar dagen geleden had ik een beetje last van heimwee dus besloot ik fotos en filmpjes terug te kijken.
Toen kwam ik er per toeval achter dat ik nog beeldmateriaal had van mijn terugreis naar Nederland, doordat ik bij thuiskomst gelijk in Quarantaine gegaan ben en vooral gewoon weer moest wennen aan het leven hier, heb ik daar helemaal niks mee gedaan.

Maar nu zitten we in Lockdown en kan ik helaas niet werken doordat de kinderopvang alleen noodopvang aanbied. Alle tijd dus om deze vlog toch nog te maken.
Hierbij dan ook gelijk een update hoe het met mij is, want ook hier heb ik niks meer geplaatst.

Met mij gaat alles goed. Ik ben inmiddels 5 maanden thuis en ik ben weer helemaal gewend! Ik vond een leuke baan in de kinderopvang waar ik hopelijk snel weer aan de slag mag! Ik heb veel van jullie weer gezien, daar werd en word ik nog steeds heel erg blij van! En eind 2020 kreeg ik verkering. Ik sloot het jaar dus goed af! Hopelijk gaat het met jullie ook allemaal goed?

Dikke kUs, Caithlynn

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Joop:
    28 januari 2021
    De tijd gaat snel er is veel gebeurd in die maanden en verkering het ga je goed maak er wat moois van. Groetjes Joop.