10 maanden in Amerika

28 juni 2020 - Door County, Wisconsin, Verenigde Staten

DE2E48FD-F12E-42B6-A5B6-71B4A4C656C5

Jeetje, Er zijn alweer 10 maanden voorbij!
10 maanden geleden dat ik op het vliegtuig gestapt ben om dit avontuur aan te gaan.
10 maanden waarin er voor mij veel veranderd is en waarin ik zelf ook heel veel veranderd ben. Ik ben niet meer hetzelfde meisje dat vertrok uit Nederland. Ik ben gegroeid, ik heb veel geleerd en sta nog sterker in mijn schoenen 🥰

B8E03DB2-AC29-4E7C-926C-D738203339CB

Nog maar een paar weken tot ik weer naar Nederland kom. Hopelijk zonder problemen door dit stomme virus!
Maar eerst nog even genieten van mijn tijd hier! Dat heb ik afgelopen week gedaan met een trip naar devils lake, de bookworm gardens waar allerlei kinder boeken uitgebeeld staan/worden.

F83191F8-C85A-439A-A818-D8CB822679F8

En een weekend trip naar Door county Wisconsin! Dit heb ik allemaal voor jullie gevlogd. Kijk je mee?

Dikke kus Caith

link naar de video!

1. Jolanda wennekes:
    28 juni 2020
    Lieve Caith,je bent een kanjer. En ja,10 mnd lijken voorbij te zijn gevlogen.
    Geniet nog van de komende 2 maanden ,.
    Xxxjolanda
  2. Dewy:
    28 juni 2020
    Lieve caithlynn,jeetje 10 maanden alweer, wat ben je toch een stoere dame, en wat heb je al mooie avonturen beleefd.
    Hoop dat de laatste 2 maanden net zo mooi voor je zullen zijn, en dan ook weer lekker naar huis.
    Geniet er nog van, en ga nog zoveel mogelijk je dromen daar achterna.
    Liefs ons
  3. Mama:
    28 juni 2020
    Jaaaa de finish komt langzaam in zicht.... We zijn al druk bezig met aftellen! 10 maanden zijn inderdaad voorbij gevlogen, maar nu lijkt het of de tijd langzamer gaat 😔 Op dit moment nog ‘maar’ 65 dagen voordat wij op schiphol mogen staan! 🎉 We missen je, maar we vinden het ook superstoer wat je allemaal doet en te zien hoe je je gegroeid bent, en vooral hoe assertief je bent geworden! 💪🏻 We zijn trots op je! ❤️
  4. Everlien Liet:
    28 juni 2020
    Lieve Caith, zo leuk om je vlogs te zien en je verhalen te lezen en je op die manier te volgen! Geniet van de laatste 2 maanden en maak mooie herinneringen en kom daarna weer lekker naar huis! Liefs Everlien 😘
  5. Joop:
    28 juni 2020
    Lieve Cath , wat heb je een mooie periode achter de rug. Veel gezien en veel opgestoken. Knap gedaan je bent een kanjer. Dit doet niet iedereen je na. Geniet nog even en kom gezond terug.❤️💋Joop
  6. Angela:
    Toppie hoor!Geniet ervan nog en straks veilig thuis 😉 grt Angela 🤗
  7. Hans Cremers:
    2 juli 2020
    Lieve Caithlynn,

Geniet nog maar lekker van de laatste periode van je verblijf in de VS.
    We gaan ervan uit dat dat wel lukken zal.
    Tot heel gauw.

Liefs Hans en Kees.