Aftellen..

18 juli 2019 - Nederland, Nederland

Het aftellen is begonnen.

Met nog maar 39 dagen te gaan tot vertrek, Kan ik langzaam gaan nadenken over het inpakken van mijn koffer.

Nog best lastig zo, Inpakken voor een jaar.. Wat neem ik allemaal mee?

Toen ik naar Duitsland ging, Had ik natuurlijk veel te veel ingepakt en meegenomen. En de helft heb ik niet eens gebruikt..

Ik heb besloten het nu anders aan te gaan pakken. Liever een leeg koffer op de heenweg en een vol koffer op de terugweg.

Het is natuurlijk niet zo dat ik naar een onbewoond eiland ga, Mis ik iets dan kan ik her daar ook gewoon nog kopen.

Ook krijg ik nu veel de vraag of ik het niet eng vind? In mijn eentje op reis? De vorige reizen was ik met meisjes die ik al kende nu moet ik het alleen gaan doen.

Maar nee ik vind het niet eng, Ik ben niet bang voor het onbekende. Ik stap met een frisse open blik dat vliegtuig in en ik zie wel wat er op mijn pad komt.

Met bang zijn en niet uit je comfort zone stappen bereik je niks.. Ik zet mijn tanden erin en ga er een geweldig jaar van maken.

Tuurlijk zullen er momenten zijn dat ik denk van hé shit, waar ben ik aan begonnen? Maar daar leer ik alleen maar van en uiteindelijk ga ik er sterker van in mijn schoenen staan. Je bent nooit te oud om te leren!!

Ik heb besloten om mijn droom achterna te gaan, Hoevaak hoor je niet dat mensen dingen blijven uitstellen en het uiteindelijk te laat is? Dat wil ik voorkomen. Ik wil niet later, terugkijken op mijn leven en denken van: Had ik maar?

Liever spijt van de dingen die ik wel gedaan heb in plaats van spijt hebben dat ik iets niet gedaan heb!!

Vastberaden om dit een succes te laten worden.

Ik ga verder met inpakken en aftellen :)

kkdkd       kdjdk      large

1. Everlien Liet:
    18 augustus 2019
    Caithlynn, ik wens jou een fantastisch avontuur toe!!!
    Ga je droom achterna en GENIET!
    Veel liefs!
  2. Steven Boersma:
    19 augustus 2019
    Spannend, ik zal je volgen.
  3. Arisca Bremer:
    20 augustus 2019
    Succes Caithlynn!
  4. Peter Hogeling:
    20 augustus 2019
    Caithlynn, heel veel plezier!