Dit kan ook weer van mijn bucketlist af!

15 augustus 2020 - Whitefish Bay, Wisconsin, Verenigde Staten

Vandaag is mijn laatste week ingegaan, ik ben dit voor jullie aan het vloggen, maar wat we de afgelopen 2 dagen gedaan hebben vond ik te leuk om niet alvast hier ook te delen ☺️

Gister ben ik met de kids naar het Harley Davidson Museum geweest. Dit stond toch wel op mijn Milwaukee bucketlist. Gezien dit toch de geboorteplaats van Harley Davidson is. Super tof. Kids vonden het helemaal geweldig! en ik ook :)

3B577740-6B46-4C82-8866-CE171157B3116D423753-F4FF-4152-B186-591376455D6E BB58AA6C-F57B-4624-9EDC-935409E07FB3

En vandaag zijn we naar de Shalom wildlife sanqtuary geweest. Al een hele ervaring opzich natuurlijk maar wat het voor mij helemaal tof maakte is dat ik een golfkarretje mocht rijden. Stond stiekem toch wel op mijn bucketlist. Ik vond het zoooooooo leuk!

7F65E38F-379B-4C2E-BFFE-59BAD372B072 8AB8EAF5-66D7-4E5E-B296-3389FB1CD7B1

Ik ben inmiddels bijna klaar met inpakken, en dat moet ook wel want ik ben volgende week maar 1 avond thuis... en ergens tussendoor moet ik ook verder met het geheime project voor de familie! Ik ben bezig met een afscheidskadootje voor hun. Maar daar zien jullie in de vlog meer over:)

Nog maar 18 dagen tot ik Hopelijk weer op Nederlandse bodem ben. Ik heb er zin in! Tot snel xx Caith

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jolanda wennekes:
    15 augustus 2020
    Geniet er nog even van.Tot gauw
  2. Yvonne v setten:
    15 augustus 2020
    De laatste loodjes geniet er nog even van
  3. Diny van Hoof:
    15 augustus 2020
    Geniet nog maar even daar van alles.
  4. Joop:
    15 augustus 2020
    Wat goed dat je dat allemaal gezien hebt. Je hebt veel levens ervaring op gedaan en heel veel moois gezien. Dat nemen ze je niet meer af. Sterkte met het afscheid, je laat toch veel liefde achter. Dit hoort allemaal bij het leven. Kom gezond terug, goede vlucht liefs Joop❤️
  5. Oma Ria:
    19 augustus 2020
    Geniet nog maar lekker in California. en ik spring een gat in de lucht als je weer veilig op Schiphol bent. voor vrijdag op je afscheids feest heel veel sterkte. oma denkt aan je.
  6. Joop:
    26 augustus 2020
    Heel mooi, mijn reactie staat er al bij! ❤️