A day in my life..

19 mei 2020 - Whitefish Bay, Wisconsin, Verenigde Staten

Heyhoi!

Ik heb vandaag besloten een dagje te filmen voor jullie! om te laten zien hoe mijn dagelijkse leven als au pair eruit ziet. Dit is natuurlijk helemaal omgegooid vanwege Corona daarom leek het mij extra leuk dit een dagje te laten zien.

De meisjes krijgen elke dag lessen online want de scholen gaan hier pas na de zomervakantie weer open.

Verder knutselen we veel en proberen we buiten te spelen. Helaas is het hier al een paar dagen aan het regenen. Zo erg dat er overstromingswaarschuwingen zijn. Mijn hostdad zei vanochtend dat er vandaag ook geen vaatwassers of wasmachines aanmogen en dat er niet gedoucht mag worden door die waarschuwing.

Het was wel een prima dagje!

Bij deze ook gelijk mijn 9 maanden update.. Volgende week ben ik hier 9 maanden maar ik beleef natuurlijk niets.

Ik ben op 14 maart nog uit geweest voor st. patricksday en vanaf toen eigenlijk in Quarantaine. Dat is inmiddels al 66 dagen. ik heb sinds toen geen winkels meer gezien, ga alleen nog naar buiten om te wandelen en te fietsen en sinds een week of 3 af en toe een starbucks of culvers drive tru. ik vermaak me nog prima. ben nog net niet gek aan het worden hahaha.. Dus ja alles gaat lekker :) over 3 maandjes lekker naar huis..

STAY SAFE!!!!! Dikke kus van mij <3

Link even kopieren en plakken in je browser!

Caith!

1. Joop:
    19 mei 2020
    Weer een leuk verhaal jammer van de Corona maar je komt de tijd goed door en mooie vooruit zichten. Groetjes Joop🥰
  2. Hans Cremers:
    24 mei 2020
    Lieve Caithlynn,

Alweer negen maanden het lijkt korter.
    We missen je wel en hopen dat je snel weer terug kunt komen.
    Verder is alles hier goed behalve het weer maar dat alleen vandaag.
    We gaan ervan uit dat je ondanks alles toch nog 'n heel fijne tijd hebt.
    Tot gauw.

Liefs Hans en Kees.
  3. Theo van T:
    24 mei 2020
    Hoi Caithlynn,

Zo te lezen en te zien, heb je het nog goed naar je zin, ondanks de beperkingen.

Knap hoor; hoe je het allemaal ondergaat.

Geniet nog van de laatste maanden daar and keep calm and stay safe.