Mijn eerste dagen in Milwaukee

2 september 2019 - Whitefish Bay, Wisconsin, Verenigde Staten

Woensdag 29-08 was het dan eindelijk zover, ik vloog naar Milwaukee om mijn hostparents te ontmoeten. De kids waren nog op vakantie met opa en oma.

Ik werd op het vliegveld opgehaald met een welcome sign en hawaii slingers. Echt heel lief. Het voelde vanaf het begin gelijk goed!

15B019BA-CCCC-4761-80E0-3F334129094B

Na een kleine tour door het huis was het tijd om te gaan slapen, het waren lange dagen en ik had nog steeds een jetlag.

De volgende ochtend kon ik eventjes uitslapen en daarna ben ik met vader alle belangrijke dingen gaan regelen.

We zijn naar de bank geweest, ik ben op alle museum kaarten bijgeschreven. Mijn naam is in de computer gezet op school en op het kdv zodat zij weten wie ik ben.

Ook hebben we gelunched in een soort foodhall in downtown Milwaukee.

2FEBBE06-C2D7-47BC-A386-18BD0F81E95B 8CE5723A-FE81-413B-B2A3-43CA1ADD884D

A75C533A-8DDA-4DF9-A000-855A250A4580

Ook hebben we gelijk geoefend met auto rijden, knap lastig in een minivan. Maar het rijden is hier zoveel gemakkelijker!!

S'middags heb ik de kinderen en opa en oma ontmoet en toen zijn we uit eten gegaan bij het bavarian beerhaus. Typisch duits, ik woon hier ook in een duitse gemeenschap.

Na het beerhaus was het tijd voor taart, want mijn middelste hostkid was jarig :)

Op vrijdag 30-08 hebben we nog meer geoefend met rijden. Vader heeft me nog wat plekken in de stad laten zien en we zijn naar het strand geweest met de kinderen.

Savonds hebben we gepicknikt bij de beergarten en ben ik voor het eerst naar Walmart geweest!

0ECB9E41-F61D-4A61-B13F-19DF2B959EAC

Terwijl ik dit schrijf, ben ik al een week in the states en ik vind het echt geweldig!

Dit weekend was laborday weekend dus hier komt weer een nieuwe blog en vlog over :)

liefs Caith

1. Jupp:
    2 september 2019
    geweldig dat het allemaal klopt en je blijkbaar goed gekozen heb
    doei je werk.en geniet van het gene wat komen mag
    liefs jupp
  2. Joop:
    2 september 2019
    Leuk geschreven wat doe je veel nieuws op steeds meer levens ervaring. Een kleine opmerking:wat is het Kdv en waarom is het auto rijden daar makkelijker. En wat is Walmart? Veel plezier gr. Joop
  3. Caithlynn:
    @joop adriaans.
    Het kdv is het kinderdagverblijf. Het auto rijden is makkelijker omdat ik automaat rijd en er bijna geen verkeersborden zijn.
    Walmart is een mega grote supermarkt
  4. Janine Vd Zand:
    2 september 2019
    Wat fijn dat je zo lief ontvangen bent. De eerste indruk is heel belangrijk vooral omdat je daar toch een tijdje zit. De foto's zeggen genoeg GEWELDIG! geniet ervan meis dikke kus en knuffel van ons en je kleine vriend
  5. Oma Ria:
    3 september 2019
    Volgens mij komt jou droom uit. Ik mis je wel maar als ik zie en hoor hoe jij geniet voel ik me ook heel blij. 👍😘
  6. Helene:
    4 september 2019
    Wat fijn dat je een leuke familie hebt, geniet ervan ben een beetje jaloers, wat geweldig voor jou.gr helene
  7. Samantha Nijboer:
    8 september 2019