Happy 4th of July

6 juli 2020 - Whitefish Bay, Wisconsin, Verenigde Staten

Heyhoi.

Voordat ik vertrok naar Amerika heb ik een bucketlist gemaakt met dingen die ik wilde zien en doen hier.
4th of July stond hoog op dat lijstje.

Ik hoorde via mijn hostfamilie toffe verhalen over hoe de 4th hier in Whitefishbay is. Helaas liep het dit jaar even anders.

In plaats van een parade en een grote vuurwerkshow, was er nu niks door Corona.

C436E561-8A20-44C8-B4BF-9008C381B566

Maar dat weerhield ons er niet van, om er een leuke dag van te maken. Mijn eerste 4th of July.

Het werd een straatfeest. Veel buren hadden een cooler met drankjes. Er kwam een hawaiian zanger en ik maakte een limonade kraam met de kinderen. Ook was er een fiets parade waarin de kinderen hun fiets of wagentje konden versieren. De leukst versierde won een prijs.
Aan het eind van de dag sloten we af met een vuurkorf bij een van de buren en tot iedereens verbazing was er toch vuurwerk. Weliswaar niet de grote show van de gemeente maar hey het was vuurwerk!

C22779AB-CC6C-4C9B-B5DE-2F3CF4B30BC7 3A94D4A7-922E-4355-BAA8-606924E2F78D

Tijdens het vuurwerk dacht ik even aan alle toffe herinneringen die ik hier gemaakt heb. En alle toffe mensen die ik heb leren kennen en dat maakte me stiekem wel een beetje emotioneel.
Eerder die dag zei een bevriende familie namelijk dat ze het jammer vinden dat ik wegga en als ik ooit terugkom ik ook bij hun een plekje heb om te verblijven. Dat vond ik wel heel lief 🥰

Een geslaagd weekend dus!!

XX Caithlynn

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Joop:
    6 juli 2020
    Is toch geweldig wat je allemaal meegemaakt hebt. Dat moet je koesteren, en de uitnodigingen liggen klaar. Dat heb je toch maar mooi gedaan. Nog even genieten. Liefs Joop