Happy 8 months.

26 april 2020 - Whitefish Bay, Wisconsin, Verenigde Staten

Vandaag is het precies 34 weken, ofwel 244 dagen geleden dat ik mijn veilige thuishaven inruilde voor dit mooie avontuur hier in Amerika.

Ondanks Corona heb ik het nog steeds naar mijn zin. We bedenken constant weer nieuwe creatieve dingen om de verveling buiten de deur te houden en we wandelen en fietsen lekker veel ☺️ Ik kom de laatste 4 maanden ook wel door!

Terugkijkend op de afgelopen maanden zijn er 2 dingen waar ik nooit over geblogt heb maar die ik wel heel interessant vond.. dat is een mooi iets om te vertellen in deze maandelijkse update.

In Februari ben ik naar Michigan geweest, en het kan best zijn dat ik dit wel in die blog gezet heb. Geen idee maar toen zijn we op de terugweg gestopt bij de Amish. En dat was best wel geinig om te zien. Hoe zij rondrijden met hun paard en wagen. Hun leven is zo anders en dat vond ik wel heel interessant.

C86DC3A2-2036-449F-BE83-776F41F302F2
En een paar weken geleden besloot ik een eind te gaan fietsen. Vervolgens kwam ik de straat in rijden langs een tuin waar altijd een hond in rondloopt. Maar dit keer was het geen hond... Het was een coyote. Ik had het eerst niet door doordat normaal dus altijd die hond daar loopt. Totdat er ineens geen 1,5 meter afstand meer was. Ik schrok wel een beetje want die lopen in nederland niet zomaar in je voortuin 😂

Nou ik ga de blog afsluiten voordat hij meters lang word. Alles gaat lekker met mij! Dikke knuffel en stay safe!

D4440E20-E960-428F-B00B-8FDF15F7904ACaith ❤️

1. Jolanda wennekes:
    26 april 2020
    Geniet ook n o g van de laatste 4 mnd en dan weer lekker terug naar Nederland .
  2. Joop:
    27 april 2020
    Die laatste maanden kom je ook wel door. Geniet er nog van en tel maar af.gr. Joop😍
  3. Everlien Liet:
    28 april 2020
    Over je bezoek aan de Amish wil ik graag een keer meer horen als je terug bent in Nederland! Hele fijne laatste maanden toegewenst....and for you also....stay safe!