I have arrived!

28 augustus 2019 - New York, New York, Verenigde Staten

Maandag 26-08-2019

Eindelijk was het zover! Ik mocht gaan vliegen.

Na afscheid op schiphol en wachten op de vlucht was het na wat vertragingen toch gelukt om op tijd op JFK airport te zijn.

Yay we zijn veilig geland, daarna helaas 2,5 uur moeten wachten op de douane maar hey we zijn er.

Savonds zijn we op tijd gaan slapen, helaas ging om 10 uur het brandalarm af en werd het hotel gevacueerd. Niet veel later was het opgelost en mochten we weer naar onze kamers.

27-08-2019

Vanochtend moesten we vroeg op om te beginnen aan de orientatie. We kregen van 8 tot 12 uur informatie over van alles en nog wat. En na de lunch was het tot 5 uur weer precies hetzelfde.

Tussendoor hadden we wat teambuilding activiteiten want we zijn hier met 248 au pairs. Helaas zijn Marleen en ik de enige Nederlands en ben ik de enige au pair uit deze groep die naar Wisconsin gaat maar hey dat mag de pret niet drukken!

Vanavond zijn we naar New york city geweest en het was echt amazing.

We hadden een tour door de stad met lange stoppen op rockefeller center en de top of the rock. En later ook nog op times square. Marleen en ik keken onze ogen uit.

CDA8E8A5-22DC-43C5-BC24-61635220925E      2AF605EF-A320-4810-A8B4-4588FA5E418C9A1CE8D0-5D24-4574-A8D4-3FF060183BE79FD8997F-C5D5-4695-8332-5F85D8B8B37F36A8BDDD-E5EC-4CCB-9EBD-0DA514EDEDB024D404FE-23D3-4D9F-A3EF-B7C09B69046A

1B5AC72B-5BEB-4832-8975-CBB5014D2FBB

Nu is het 11:33 PM hier en zijn we net terug in het hotel.

Dit was een kleine blik op mijn eerste dagen in the USA! Ik heb ook veel gefilmd dat zal eind deze week online komen.

Morgen hebben we nog een dag orientatie en tussen 2 en 5 vertrekken we richting het vliegveld om richting onze hostfamily’s te gaan.

Ik vlieg naar milwaukee en kom daar ergens in de late avond aan!

Hierover komt weer een nieuwe blogpost 💖

Slaaplekker vanuit New York en goeiemorgen Nederland 🥰

1. Samantha Nijboer:
    28 augustus 2019
    Wat ben je een topper en wat een avontuur zeg!
  2. Harco van den hoff:
    28 augustus 2019
    Echt leuk om te zien wat een belevenis zeg hoop dat je het naar je zin zal krijgen bij dat gezin😘😘😘
  3. Leo en bien:
    28 augustus 2019
    wat gaaf om te zien die foto echt super hoop dat de rest ook zo mooie en geweldig wordt voor jou
  4. Mientje:
    28 augustus 2019
    Wat een mooi avontuur. Heel veel plezier. Geniet er van. Gr van frits en mientje
  5. Maarten:
    Good luck😻
  6. Wilma huntink:
    28 augustus 2019
    Wat leuk om je hier weer te zien, geweldig wat een mooie stad .
    Geniet van van wat gaat komen
  7. Yvonne v setten:
    28 augustus 2019
    Heel veel succes daar in dat verre amerika
  8. Yvonne engelhard:
    28 augustus 2019
    Leuk dat we je kunnen volgen op deze manier
    Zet 'm op en maak er een mooie tijd van😘😘
  9. Tilly Eijbersen:
    Wat een avontuur zeg! Zo stoer 💪
    En wat leuk om te lezen!
    Heel veel succes en vooral plezier!
  10. Oma Ria:
    28 augustus 2019
    New York is overweldigend. Alleen op straat niet erg veilig. Daarom vind ik het fijn dat je die tour hebt gedaan. Geniet maar lekker meisje.zijn de foto,s gemaakt vanaf de empire state building?
  11. Jolanda Wennekes:
    28 augustus 2019
    Wat leuk om je zo te kunnen volgen.Een heel avontuur hoor.Veel plezier en geniet ervan.
  12. Jet Witten:
    Enjoy!!
    Komt goed met jou!
  13. Ada van de Kamp:
    28 augustus 2019
    wat een belevenis, komt allemaal goed met jou geniet ervan en blijven je volgen veel plezier en succes
  14. Johan:
    28 augustus 2019
    Mooie foto's genieten meisje maak je niet vaak mee...
  15. Helene:
    28 augustus 2019
    Wat een geweldig avontuur. Geniet ervan, en veel succes bij de nieuwe familie. Wat een mooie foto's.
  16. Theo van T:
    28 augustus 2019
    Enjoy! Laat Wisconsin maar op je af komen! Komt goed!
  17. Everlien Liet:
    29 augustus 2019
    Wat een leuke foto’s van New York, is zo overweldigend en zo herkenbaar! Heerlijk om te zien en om daar te zijn.
    Geniet ervan!!!
  18. Oma Ria:
    30 augustus 2019
    Pas 4 dagen weg en al zoveel gezien. Wat ik op de foto's zie is een vrolijke happy girl. Goed zo meisje en dit is pas het begin. Geniet van alles.
    Love You.
  19. Joop:
    30 augustus 2019
    Ik vind het top wat je doet wat zal je daar veel mee maken en een hoop ervaring opdoen. Pas goed o je zelf en geniet. Wens je een mooie tijd toe.
  20. Janine Vd Zand:
    2 september 2019
    Zo trots op jou hoe je het allemaal doet!!!! Wauw wat een gave foto's (ben jaloers 😜) lieverd geniet dit pakt niemand meer van je af! 💋💋💋💋💋