Hello Poland

4 september 2018 - Wroclaw, Polen

Dit weekend zijn we afgereisd naar Wroclaw, Polen.

Onze poolse huisgenoot ging het weekend daar heen en ze vroeg ons of we het leuk vonden om mee te gaan, nou dat vonden we zeker!

We zijn zaterdagochtend rond 12 uur gaan rijden en waren na een lange autorit om 16 uur daar, toen zijn we naar onze air bnb gegaan om onze spullen te droppen om vervolgens het centrum in te duiken en alles te bekijken.

we zijn eerst een hapje gaan eten en nadat we de mooie stukjes gezien hadden besloten we om te gaan shoppen, wat kan het ook anders dan 2 meiden in de buurt van een grote winkelstraat en een winkelcentrum. Alles is hier ook een stuk goedkoper dan Nederland en Duitsland.

Plein wroclaw standbeeld graffiti centrum wroclaw

Tegen 20;30 besloten we dat we weer richting het appartement gingen want we waren best wel moe en het was inmiddels ook al donker, doordat we de taal niet spreken vonden we het beter om gewoon lekker terug te gaan.

Na een onrustig nachtje zijn we vroeg opgestaan omdat we om 11 uur moesten uitchecken en omdat we naar de dierentuin zouden gaan. Na een lekker ontbijtje bij mac donalds hebben wij een uber gepakt naar de zoo want 45 minuten lopen was toch iets teveel van het goeie haha.

ocean Crododile Haai

De dierentuin was ontzettend mooi en groot, op het laatst waren we een beetje verdwaald... we hebben hier echt ontzettend genoten.

olifant elepant Giraffe Giraff

Turtle Fish Penguin

Rond 4 uur hebben wij de uber terug gepakt en zijn we wat gaan eten met onze huisgenoot en haar gezin om vervolgens rond 6 uur weer in de auto te stappen naar glauchau, het was een zeer lange autorit vanwege het verkeer op de weg. We waren om 11 uur thuis en zijn gelijk naar bed gegaan want de wekker ging maandagochtend weer vroeg.

Het was echt een superweekend en het was tof dat we deze kans kregen.

Ik ben de afgelopen week ook heel erg verwend met postkaartjes om mijn kamer wat op te fleuren en persoonlijker te maken.. iedereen bedankt hiervoor ik vind het super tof en ben er echt heel blij mee!!

kaartjes

ps. onder het kopje videos op mijn profiel heb ik 2 videos van het aqaurium toegevoegd, het lukte me niet om deze hier in te voegen..

1. Jupp:
    4 september 2018
    hoi meisje fijn dat je zo genoten heb van het uitje naar Polen
    dat breek weer mooi je dagen mooi de foto's er bilet op je zelf
    en geniet van alles
    😘 Jupp
  2. Mattanja:
    4 september 2018
    Nice
  3. Oma Ria:
    5 september 2018
    hoi meisje
    Zo te lezen henb je een heel fijn weekend gehad. zo zie je nog eens wat van de wereld.
    Heb je nog wat gekocht in Polen? Als het daar goedkoop is zal het wel.
    ik ga even de video,s bekijken van jou en dan naar het koor.
    Veel liefs van Oma