Mijn laatste 1,5 week in een vogelvlucht..

1 november 2018 - Glauchau, Duitsland

Op zaterdag 27 oktober was er hier in schloss Glauchau een Halloweenfeestje waar ik samen met Izabela & Paulina heen geweest ben. Het was uiteindelijk niet zo heel veel aan dus we zijn snel weer weggegaan, om vervolgens te gaan eten bij de Griek.

Halloween schloss Schloss PaulinaMeisjes Iza Izabela

Toen we thuiskwamen hebben we samen met onze huisgenoot Tyler ons eigen feestje gebouwd met drank en spelletjes. Dit was een gezellig een na laatste weekend.

Gezelligheid RoommiesRoomies

De week begon weer en die verliep normaal en rustig, deze was weer erg gezellig!

Op donderdag heb ik samen met de kinderen een wedstrijdje voetbal gespeeld en we waren allemaal verbaasd van mijn voetbal talenten, Ik wist zelf niet eens dat ik deze had maar de coach vond dat ik in zijn vrouwenelftal moest komen spelen..

Op vrijdag ben ik naar Niederwurznitz geweest om mijn stage van 2 jaar geleden te bezoeken. Dit was erg leuk, ze hadden me daar niet verwacht dus dat maakte de verassing alleen maar groter.

Toen kwam het moment dat ik kon gaan inpakken want het was mijn laatste weekend in Glauchau, Paulina haar familie was het weekend bij ons dus tussen het inpakken door heb ik tijd doorgebracht met Paulina en haar familie,De taalbarriere was lastig want zij spraken weinig engels en ik geen pools maar verder heb ik een super weekend gehad en ik ben ook door hen uitgenodigd om eens langs te komen in Polen.

Op zondagavond kwamen mijn docenten aan, Die bleven de rest van de week om kennis te maken met de scholen en de kindergartens. Ook moest ik deze avond afscheid nemen van Izabela omdat zij mee ging naar Polen voor een paar dagen vakantie, allemaal moesten we huilen omdat we na 11 weken toch wel aan elkaar gehecht waren.

Voor het avondeten ben ik samen met mijn docenten bij de griek geweest, erg lekker :)

Izabella Uit eten Griek 2

De nieuwe week stond in het teken van afscheid nemen omdat dinsdag mijn laatste stagedag was. Ik vond dit echt helemaal niet leuk want ik heb het echt naar mijn zin gehad tijdens deze stage maar er komt een tijd van komen en een tijd van gaan.

Gisteren ben ik samen met mijn docenten naar Dresden geweest om de stad te bekijken en dit was erg gezellig. We hebben echt veel gedaan en gezien doordat we onder andere met een dubbeldekker bus door de stad zijn gereden en een stadstour gekregen hebben. Een goede afsluiter van de 11 weken.

Dresdenn Frauenkirche Dresden 4 Dresden 5

Crown Dresden 3 Dresden 2 Dresden 1Paleis

Vandaag ben ik thuisgekomen :)

1. Jupp:
    1 november 2018
    hoi meisje
    dit was een mooi verslag
    kort en toch duidelijk .
    neem aan dat je toch pok weer blij zal zijn dat je thuis bent
    en wat er na nog komt de karnaval waar je zo gek op ben.
    ga er van genieten e hen het verdient.
    liefs jupp😘😘