Labor day weekend

8 september 2019 - Whitefish Bay, Wisconsin, Verenigde Staten

Heyhoi,

Leuk dat je weer meekijkt! 😊

Zaterdag 31-08 ben ik samen met mijn gastgezin naar het winkelcentrum en het strand geweest. Goeie start van het labor day weekend.

Zondag 01-09 ben ik samen met mijn hostkids en hostdad naar het waterpark geweest, het was de laatste dag voordat deze ging sluiten dus we besloten daar nog even goed gebruik van te maken.

Maandag 02-09 was het labor day. Rond lunchtijd hebben wij ge-bbqt en daarna gingen we naar millerpark voor een baseball game. De brewers vs de astro's.

Mijn allereerste baseball game ooit, ik vond het echt geweldig. We zaten in een vipbox, met onbeperkt eten en drinken.

357A7D93-1BF1-46D4-A298-6271C1695C0E

Ik ga zeker nog vaker naar een baseball game!! Nu begint het football seizoen, ook wel nieuwschierig daarnaar!

F482AAAE-CD51-481C-BF58-11497F2AF3BA

Dinsdag was mijn officiele eerste werkdag. Het was een vrij relaxte dag want ik moest werken van 7 tot 8:30 en van 2:45 tot 6:30pm. Dus ik had best veel vrije tijd.

Gister, Vrijdag 06-09 ben ik samen met een andere au pair en onze 2 hostkids naar het kidsmuseum geweest.

Vandaag was ik overdag vrij, savonds moest ik werken omdat ouders uit eten gingen. Terwijl ik de meisjes in bed deed zei de oudste I LOVE YOU. Daar smolt ik echt van. Ik ben hier pas 1,5 week en het gaan nu al zo vloeiend en soepel. Alsof ik hier al veel langer ben. Dus dat ze dit nu al zei deed me wel wat.

Ik ben echt blij met de keuze die ik heb gemaakt!

Ook ben ik eindelijk enrolled in school, dat is verplicht met mijn visum. Ik kon alles kiezen, maar ik heb ervoor gekozen om een online klas te gaan doen bij UCLA, de universiteit van los angeles.

Deze klas gaat over de Amerikaanse geschiedenis in combinatie met vertellen over mijn thuisland en vrijwilligerswerk. Ik heb er zin in!

Ben nog wel echt moe van alle nieuwe indrukken maar dat gaat helemaal goedkomen!

Ergens de komende dagen komt er een nieuwe Vlog online :)

Liefs Caith 🥰

1. Samantha Nijboer:
    8 september 2019
    Wat gaaf!!! En zo lief super om te lezen dat je je al goed hebt gesetteld.
  2. Arisca Bremer:
    8 september 2019
    Leuk om te lezen Caithlynn! Geniet van alle momenten! Mooi dat je het avontuur bent aangegaan! Dit is pas echt leren, School of life;)
  3. Yvonne v setten:
    8 september 2019
    Alles positief leuk voor je gr yvonne
  4. Janine Vd Zand:
    8 september 2019
    Super om te horen dat je op de juiste plek bent! En wat een mooie woorden I LOVE YOU! geniet meis dikke kus van ons💋😘
  5. Helene:
    9 september 2019
    Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt. Het kan alleen maar beter worden. Blijf genieten. Gr helene
  6. Everlien Liet:
    9 september 2019
    Wat heerlijk dat het je zo goed bevalt en om je verhalen te lezen en foto’s te bekijken.
    Super, genieten voor jou!!!
    Lieve groetjes
  7. Leo en bien:
    9 september 2019
    Echt is super om dit te lezen en ben blij voor jou dat het niet tegen valt voor je, ziet er echt allemaal super uit mooie foto jij lijkt er ook helemaal voor gemaakt om dit werk te doen love you en hou ons op de hoogte grt leo en bien
  8. Harco:
    10 september 2019
    Caithlynn wat leuk om te lezen dat alles goed met je gaat en dat je al zo goed ingeburgerd bent😉Ben benieuwd naar je volgende vlog. Groetjes ome Harco😘😘😘
  9. Brigit:
    10 september 2019
    Wat een mooie tijd maal jij daar nu al mee.. volgen nog meer..
    Brigit
  10. Mama:
    10 september 2019
    ❤️ super trots op wat je doet en hoe je het doet.
    En vooral om te zien hoe je straalt ❤️ Keep following your dreams where ever they may take you 😘
  11. Ada van de Kamp:
    12 september 2019
    Caithlynn wat geweldig om dit te lezen dat je het naar zin hebt, en hoe goed je het doet zal af en toe je volgen ben trots op je xx