Man, wat een jaar is 2020.

1 juni 2020 - Whitefish Bay, Wisconsin, Verenigde Staten

Jeetje, 2020 zou een heel mooi jaar moeten worden maar word overschaduwd door zoveel stomme dingen.

De bosbranden in Australië, Brexit, De helicopter crash met Kobe Bryant, Corona virus.
En dan nu de chaos in Amerika rondom de dood van George Floyd die tegen zijn nek geknield tegen de grond is voor 8 minuten en daarbij de protesten die het met zich mee brengt. Ik zag wel wat er in Minnesota gebeurde maar nu is het echt over het hele land.
Hier in whitefishbay is het redelijk rustig. Wel is er door Milwaukee county een curfew ingeroepen. Niemand mag tussen 9 uur savonds en 7 uur sochtends op straat zijn en ik ben vannacht meerdere keren wakker geworden door sirenes en helicopters. Ook schijnt het er in Shorewood (ligt naast wfb) erg heftig  aan toe te zijn gegaan.

Ik hou me er lekker buiten, heb al een keer in de chaos en rellen in Duitsland gestaan en dat vond ik zo eng dat dat niet nog een keer hoeft wat mij betreft :)

Ik heb een lekker jaar uitgekozen voor mijn droom. Maar ik blijf positief :)

Hopelijk is al deze ellende gauw voorbij!!

Stay safe

Xx Caithlynn

1. Jolanda wennekes:
    1 juni 2020
    Jij ook gezond blijven,geniet van de laatste maanden van je avontuur in de USA .
  2. Everlien Liet:
    1 juni 2020
    Stay safe too Caithlynn and enjoy as much as you can!
  3. Joop:
    2 juni 2020
    Ik blijf Amerika een raar land vinden en zo’n Trump maakt het nog erger. Ben blij dat ik in Nederland woon. Ik bedoel hier niets negatiefs over jou hoop gewoon dat je geniet. Gr. Joop