Opgeven is geen optie!!

21 maart 2020 - Whitefish Bay, Wisconsin, Verenigde Staten

Vandaag kreeg ik een mailtje van mijn Nederlandse organisatie. Het ging over het Corona virus.
Of ik het nog wel zag zitten om in Amerika te zijn door dit virus.

Mijn antwoord daarop is.. JA!
Ik heb ervoor gekozen om naar Amerika te gaan. Niemand had dit van te voren verwacht. Dat er zon groot virus zou uitbreken terwijl ik aan de andere kant van de wereld zit. Ver weg van mijn familie en vrienden.
 Ja het is slopend om de kids 24/7 om je heen te hebben en te vermaken omdat je nergens heen kan want alles zit dicht. Maar ik hou met heel mijn hart van deze kids. En hier komen we ook wel weer doorheen!

Iedereen die mij een beetje kent weet dat het woord opgeven niet in mijn woordenboek staat. Ik ga overal 200% voor. En dat is ook hier het geval. Ik ga niet naar huis toe.

Het is eng en onzeker de komende tijd en ik blijf ook samen met mijn hostfamily monitoren hoe het ervoor staat. Komt het nou wel echt op een punt dat het gevaarlijk is voor mij om hier te blijven dan kom ik ook zeker eerder terug naar huis. Maar voor nu is het prima te doen hier! We bikkelen gewoon lekker door!

Respecteer alles en iedereen en stay safe! Dikke kus van mij!

P.S Als je niks van me hoort dit weekend, ik ben even bijslapen. Joejoe 🙋🏼‍♀️

Hopelijk vrolijken deze foto's je dag een beetje op 🥰

2606D264-1F50-42E1-ACF6-FA2C57C94637ED90B0D5-A003-415C-8084-1DFD4E3AABBB

1. Everlien Liet:
    21 maart 2020
    Keep it up and stay healthy!
    Dear greetings 🤗
  2. Joop:
    21 maart 2020
    Lieverd het is overal moeilijk ook Nederland is bijna op slot. Misschien is hier de zorg beter. Maar je doet het geweldig! Houd de regels in de gaten houdt afstand van elkaar. Groetjes van Joop
  3. Jolanda wennekes:
    21 maart 2020
    Super trots op je.Maar pas wel goed op jezelf
  4. Sophia van hoof:
    21 maart 2020
    Wat ben je ook een topper😘😘😘
  5. Dewy:
    21 maart 2020
    Hé je bent echt een toppertje, ik vind het echt super stoer van jou, en idd 24/7 met de kids is even wennen maar dan bouw je idd een nog sterkere band met ze op.
    Nou schat stay safe en geniet lekker van jou eigen stoere avontuur daar in Amerika 💯🙏❤😘
  6. Oma Ria:
    21 maart 2020
    Ik heb het al heel vaak gezegd, en dit bericht bewijst het weer. Je bent een kanjer. Xxx
  7. Hans Cremers:
    22 maart 2020
    Lieve Caithlynn,

Het is goed om te horen dat je daar blijft misschien is dat wel zo veilig.
    Hier gaat alles zoals normaal, tenminste als je geen Corona hebt en net hoeft te werken zoals wij.
    We hopen dat alles goed blijft gaan en dat je je niet teveel zorgen maakt over alles hier.
    Aankomende week mail ik je hoe het met de gezondheid gaat.
    Veel liefs.

Hans en Kees.