Persoonlijke update.

19 september 2019 - Whitefish Bay, Wisconsin, Verenigde Staten

Afgelopen zaterdag ben ik met mijn hostfamily naar pewaukee lake geweest. Daar hebben we de hele dag op een boot gezeten keigezellig!

70820164-A661-4B88-8820-560D3F15A875 9EAA24FB-DD20-4A32-961B-4C6DB39B7F7A

Het is nu inmiddels Woensdagavond, en moet toch eerlijk toegeven dat ik het nu langzaamaan toch lastig begin te vinden.

Meer dan 6000 km verwijderd van thuis. Ik had verwacht dat dit moment pas later zou komen. Ik ben hier nu bijna een maand. Maar vandaag was even zo'n dag dat ik het even niet meer zag zitten.

Kinderen die nergens naar luisteren en niks willen doen, Ikzelf die best moe is en daardoor minder geduld heb.

Hoe hard ik ook roep dat ik het leuk heb hier, Want dat heb ik ook gewoon, Zijn er toch momenten dat ik even denk van hé shit was ik nu maar gewoon even lekker thuis. Ook het tijdsverschil is op dit soort momenten lastig..

Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens zullen we maar zeggen!

Ik heb hier een Nederlands gezin ontmoet en dat is toch wel heel erg fijn. Gewoon even lekker nederlands praten en dingen horen die niet te vertalen zijn naar het engels zoals gezellig 😌

Ik vind het nog steeds super leuk hier maar vandaag was gewoon even een mindere dag. Die zitten er ook tussen.

I'll be fine! Zolang gedroomd over dit jaar. Nu ben ik eindelijk hier en ga ik het niet laten verpesten door dit soort dagen.

Mijn motto is op dit moment gewoon:

Let it go, kick ass and be Awesome! 💪🏻💪🏻

Dikke knuffel vanuit Milwaukee,

Caith

2FAF19CD-631C-4D52-AEA5-494BB9BA9679 1642983E-1600-4B1A-8B40-E9A20F5A6C00

1. Laura:
    19 september 2019
    Iedereen heeft weleens van die dagen en er komen er zeker ook meer! Gelukkig horen die er gewoon bij. Je weet... je bent altijd welkom bij ons. Geniet van dit mooie avontuur! x
  2. Maarten:
    IT wil kom goet😻

Dat je je soms wat minder voelt komt dat je veeels te goed hebt thuis
    So pak jou zelf togeter en schop som kont👻
  3. Samantha Nijboer:
    19 september 2019
    Komt goed! En is denk ik ook goed dat je dit lekker zo aanpakt. Niet altijd kan alles fantastisch gaan. Iedereen heeft wel eens een piep dag😉
  4. Harco:
    19 september 2019
    Caithlyn dat is toch heel nnormaal en gezond dat je je thuishaven mist maar weet je komt ook weer een keer thuis. Dit is een droom.van je dus wees blij dat je dat dan kan realiseren hoe moeilijk het soms ook zal worden later kijk je er met een lach op terug dat je het toch maar geflikt hebt. Groetjes vanuit Kreta van Ome Harco😘😉😘
  5. Renate:
    19 september 2019
    Tuurlijk zul je deze dagen hebben, zal ook vast de laatste niet zijn. Maar is toch ook niet raar, zover weg van thuis en je familie. Zou niet goed zijn, als het je gewoon een jaar niks zou doen. Nee toch. Komt goed meis, deze dagen gewoon lekker op je af laten komen, ff slikken en de volgende dag is weer heel anders. Je hebt al zoveel mooie dingen mogen zien en beleven. Geniet daar met volle teugen van! Je kunt het!
    Ps. ook de kinderen hier luisteren met regelmaat niet hoor, dus ze lekker laten gaan haha ;) Kus
  6. Joop:
    19 september 2019
    Gaat goed komen hoort er allemaal bij. Je gaat het gewoon redden. Na regen komt zonnen schijn. Morgen met je moeder naar bridge to liberation lief he. Groetjes Joop.
  7. Oma Ria:
    19 september 2019
    Hallo lieve schat.. zit je een beetje in een dipje. Dat is heel normaal meisje. Ik spreek uit ervaring. Maar dat gaat over. Dat de kinderen niet luisteren is ook normaal ze zijn zo eigen met je geworden dat ze je nu gaan uit proberen. Maar alles komt goed hoor. Je hebt nog zoveel te zien en te doen. Geniet er van. Je bent nu ook moe daarom ook dit dipje. Love you.
  8. Hans Cremers:
    27 september 2019
    Lieve Caithlynn,

Jammer van het dipje maar weet dat ook wij je missen.
    Kom er gauw weer bovenop en geniet ervan het is tenslotte 'n hele ervaring.
    Met Kees gaat het goed de longarts zei dat alles nog steeds stabiel is en dat we ons, voorlopig, geen zorgen hoeven te maken.
    We lezen je belevenissen met plezier.
    Veel plezier daar.

Liefs Hans en Kees.