Soms gaat het even niet...

5 januari 2020 - Whitefish Bay, Wisconsin, Verenigde Staten

Heyhoi!

Ik zit de laatste dagen totaal niet lekker in mn vel. Sinds dat ik naar Amerika vertrokken ben zit ik in een stijgende lijn kwa persoonlijke groei maar de laatste dagen is het gewoon heel erg mehh..

Ik weet niet precies wat het is maar ik weet wel dat het me niet happy maakt.
Ik heb nergens zin in en ik ben blij als mijn werkdag er op zit. Er zit heel veel onrust in mijn lijf..

Dit was niet hoe ik mijn 2020 wilde beginnen.. maar soms heb je van die momenten dat alles gewoon even tegenzit voor je gevoel.
Ik merk dat ik de laatste weken een beetje teveel druk op mezelf leg/heb gelegd.
Constant het gevoel hebben dat je moet presteren!
Maar voor wie eigenlijk? Wie heeft mij gezegd dat ik die druk op mijzelf moest leggen?

33D19488-F9FC-4E30-AF37-ACBD67F9D7ED 7A8BE5E7-C4D1-48AF-AACE-4721E9B99598

Geen idee.. Maar goed is het in ieder geval niet..  Daarom heb ik besloten om even te stoppen met bloggen/vloggen/social media.

Het is een complete chaos in mijn hoofd, en ik vind het hier zo tof dat ik gewoon even rust nodig heb. Weg van alle druk, Chaos en ook negativiteit wat ik constant zie op socials.

Toen ik me aanmelde als au pair werd mij verteld dat deze fases erbij horen. Het is ook niet niks.. naar de andere kant van de oceaan vertrekken. Alles thuis achterlaten.

Ik vind mezelf hartstikke stoer dat ik die stap gezet heb en hoe hard ik me ook probeer te verzetten tegen de voorspelde fases, ze verschijnen toch wel...

Dus bij deze heb ik besloten me er niet meer tegen te verzetten. De rust in mezelf terug te vinden en dan vanzelf iedereen weer op de hoogte te houden.. maar voor nu lukt het even niet..

Dikke knuffel Caith

1. Leo en bien:
    5 januari 2020
    Komt goed meid blijf nuchter denken 🤔 komt allemaal goed
  2. Maarten:
    5 januari 2020
    Dapper dat je weet wat er speelt.
    Ja speelt, je hoofd maakt je nu even gek terwijl jij ook wel weet dat het ookgoed komt.
    En dat is het zelfde hoofd!
    Xx💪
  3. Harco:
    5 januari 2020
    Is ook wel een hele grote stap om zover van huis te gaan werken en je familie te moeten missen maar we weten dat je het kunt❤️
  4. Yvonne v setten:
    5 januari 2020
    Luisteren naar je lichaam dat doe je goed alles even laten bezinken dat kun jij en dan rustig aan weer opbouwengroetjes yvonne
  5. Theo van T:
    5 januari 2020
    Luister naar en volg je gevoel. Goed dat je de sociale media blokt. Het komt altijd weer goed. Kleine stapjes vooruit.
    Groet,
    Theo
  6. Joop:
    5 januari 2020
    Alles kan niet altijd over rozen gaan. Je hebt het prachtig gedaan heel stoer. Realiseer je wel wat voor grote stap je gezet hebt. En dat heb je prachtig gedaan, dan is het toch niet gek dat het nu even tegenzit. Na regen komt zonnen schijn. Liefs van Joop.👍
  7. Oma Ria:
    5 januari 2020
    Kop op meisje Je hebt al keer op keer bewezen hoe sterk je bent. Je doet er goed aan naar jezelf te luisteren. Alles komt goed. I LOVE YOU.
  8. Hans Cremers:
    8 januari 2020
    Leve Caithlynn,

Het is begrijpelijk dat je na de feestdagen ( zo ver bij ons vandaan ) het even niet meer ziet zitten.
    Neem 'n week of twee wat rust en dan zie je het, waarschijnlijk, weer wat rooskleuriger in.
    Probeer te genieten van alle nieuwe dingen en we horen wel wanneer je je weer wat beter voelt.
    We missen je.

Veel liefs Hans en Kees.
  9. Steven Boersma:
    28 januari 2020
    Inderdaad, druk op jezelf leggen, doe je zelf. Dat heeft weer te maken met wat
    jij denkt dat anderen wel van je vinden als je NIET presteert. Probeer daar mee te stoppen, je bent goed genoeg zoals je bent! Best lastig, toch doen !!