Teacher parade.

21 april 2020 - Whitefish Bay, Wisconsin, Verenigde Staten

Heyhoi.

De kids zijn hier nu al bijna een maand thuis, en dat is natuurlijk in Nederland niet anders.. Maar de kinderen begonnen hun leraren te missen en andersom. Zelfs ik begon ze stiekem een beetje te missen, maar dan moet ik ook zeggen dat ik redelijk betrokken was.

Ben een aantal keer wezen voorlezen, geholpen bij het knutselen en ik heb presentaties gegeven over Nederland.

Dus gister besloten de leraren een auto parade te doen door heel de wijk. Voor alle kinderen die bij mijn kids op school zitten. Dat vond ik toch wel redelijk speciaal want dat zie je in Nederland niet snel of gewoon niet.

Dus samen met de meisjes langs de weg gestaan en letterlijk iedere leraar reed langs, het was net een carnavals optocht..

CFAC40FE-4726-41CE-A41F-A1D97F7D68E0 FC36C57E-D65A-47BC-A8CC-3E1DA9C71D93
Ik kan helaas geen video toevoegen hier :(

De juffen van mijn meisjes waren zo blij en andersom. Ik heb een aantal tranen in moeten slikken. Mijn onderwijshart werd hier heel gelukkig van!! De scholen blijven hier de rest van het schooljaar dicht maar de juffen hebben al gezegd als het van de zomer kan gaan we met zn allen picknicken zodat iedereen zn klasgenootjes weer kan zien!

Het is afwachten... Maar dit vond ik wel even speciaal genoeg in deze rottijd om te delen! Stay safe. Dikke knuffel van mij 🥰

1. Joop:
    21 april 2020
    Leuk gedaan ja het is eenmoeilijke periode en dat is hier niet anders. We moeten er allemaal doorheen en je doet het heel goed. Liefs Joop❤️
  2. Leo en bien:
    21 april 2020
    Hoop dat jij straks wel terug kunt komen en of weer mag reizen
  3. Nathalie:
    Wauw geweldig!!