Op de UCLA Campus

20 september 2020 - Santa Monica, California, Verenigde Staten

Ik ben inmiddels alweer een paar weken thuis, maar dat neemt niet weg dat ik nog aardig wat videomateriaal te verwerken heb voor mijn youtube kanaal.

Vandaag neem ik jullie mee naar de Santa Monica Pier en de campus van UCLA. tijdens mijn aupair jaar moest ik 6 credits behalen, deze staan gelijk aan 72 uur school. Dit is verplicht omdat aupairs een J1 visa hebben.

Een J1 visa is om te werken en naar school te gaan. Ik heb via UCLA een online course gedaan over de amerikaanse geschiedenis dus het leek mij wel tof om de campus te bezoeken als ik dan toch in de buurt was. Ik ben ook op de Princeton campus geweest en die sprak mij toch iets meer aan dan UCLA campus maar toch vond ik het erg leuk.

Verder ben ik bij de Santa Monica pier geweest en ook daar heb ik een stukje gefilmd! Ik heb het in California mega naar mijn zin gehad.

De Blog over mijn complete jaar met een update hoe het nu met mij gaat komt binnenkort!

Dikke knuffel Caithlynn

Link naar mijn Video: https://youtu.be/aWFm2sKF9gk

1. Joop:
    21 september 2020
    Leuk om te lezen, hoe het een en ander in Amerika gaat. Het zijn regels die wij niet kennen. Gr. Joop