Ik ben verbaasd van mezelf!

19 februari 2020 - Whitefish Bay, Wisconsin, Verenigde Staten

Heyhoi.

Ik sta al een tijdje verbaasd van mezelf te kijken. Toen ik vertrok naar Amerika kreeg ik heel veel vragen/opmerkingen van ja in Amerika is alles groter en meer dus je word ook dikker. En best veel mensen weten dat ik al best wel struggle met mijn gewicht. Maar op de een of andere manier gaat het me makkelijker af dan gedacht. Ondanks al het lekkere eten!

Ik heb hier een sportschool abonnement en ik ga ook daadwerkelijk in tegenstelling tot thuis. En ik ben trots op het resultaat. Dat mag ook wel een keer gezegd worden toch!!

8F3F15C6-2CE7-44A3-987F-6F53A44A4E37 Links is nu.

4BC20497-F769-449C-B916-90E45A460112 Links is mijn eerste dag in Amerika en rechts is nu!

4A8712EC-2EC0-4F03-BA88-A6503E934741 Rechts is nu!

Een positief beeld over jezelf hebben is mega belangrijk en nu kan ik zeggen dat ik nog meer van mezelf houd dan ik al deed! Ik ben nog lang niet waar ik wezen wil maar deze blog is voor mezelf ook gewoon heel goed om te kijken waar ik nu sta in vergelijking tot 6 maanden geleden 🥰🥰🥰

nog maar 6 maanden te gaan. Ongeveer 200 dagen tot ik weer lekker thuis ben...

1. Soraya:
    Toppertje !!
  2. Everlien Liet:
    19 februari 2020
    Goed bezig, ga zo lekker door! 💪🏻
  3. Mattanja:
    19 februari 2020
    Dammmmnnnn girl you’re on fire 🔥🔥🔥
  4. Marco:
    19 februari 2020
    Hartstikke goed meid ga zo door
    Je ziet er goed uit
  5. Joop:
    19 februari 2020
    Je doet het geweldig eet lekker entering het er weer af . Dan komt alles goed👍
  6. Harco:
    20 februari 2020
    Ben trots op je kanjer👍♥️👍
  7. Helene:
    20 februari 2020
    Je bent een echte kei, toppie
  8. Janine Vd Zand:
    20 februari 2020
    Super goed bezig mop! Laat ze maar kletsen je bent een topper👍💋❤️ dikke knuffel van je vriendje💝
  9. Anneke Campschroer:
    21 maart 2020
    Toppie Kanjer heb je maar mooi zelf gedaan hè 💪geniet nog lekker daar je kan nog lang genoeg hier zijn🤗