Wat een week..

21 juli 2020 - Whitefish Bay, Wisconsin, Verenigde Staten

Er is weer een week voorbij. Weer een week minder tot ik naar huis kom, maar jeetje wat een week was dat. Van leuke dingen tot aan de urgent care...

Wij zouden woensdag ochtend naar het zwembad gaan, die was helaas pas om 10:30 open dus de kinderen waren daarvoor lekker aan het spelen. Totdat kind 2 aan de arm van nummer 3 trok. Niet eens zozeer bewust. Gillen en krijsen van de pijn. Ik met hem naar de urgent care. Bleek een botje uit de kom geschoten te zijn. Ik was helemaal in de stress. Gelukkig is alles weer oke!
Donderdagochtend zijn wij naar Black cat alley gereden. Dat is een steegje met allemaal hele coole kunst op de muur! Dat was een succes!!

CE1E14FF-18F8-41B0-84B5-49098BC511913D2D4534-B064-41C5-A1C5-26B9B443485A28CB41D4-FE1A-471B-BC9E-0FABF52AC1F5

En vrijdag was dan het moment waar de kinderen de hele week naar uitkeken! Een slaapfeestje in mijn kamer! Heerlijk samen film gekeken en daarna slapen. Ik had verwacht dat ze halverwege de nacht naar hun eigen bed wilden maar nee, ze hebben de hele nacht goed volgehouden. Zaterdagavond hoorden we ineens dat iemand zeep in de fontijn gedaan had. Kids helemaal blij natuurlijk. Zondag nog een tripje naar Pewaukee lake. Daar waren we vorig jaar September voor een boottripje en dat beviel zo goed dat we het nu herhaald hadden. Nu samen met onze buren en hun kids.

15E7354D-1A72-4783-B36F-0F7E78AFCB56  47DD4203-E9BE-4592-9A18-397FBDC365FF

5 minuten nadat we op het water waren werden we aangehouden door de politie. Er bleek op zaterdagavond iemand verdronken te zijn dus er waren duikers in het water.. we moesten aan de zijkant blijven varen. Niet zo’n lekker idee wetend dat er iemand op de bodem van het meer lag. Al met al was het toch een geslaagde dag!!

Binnenkort alweer 11 maanden hier :)

BD72838A-5E55-495E-93CE-3EB9445A37D8

xx Caith

1. Angela:
    22 juli 2020
    Laatste loodjes meid, altijd leuk om je verhalen te lezen. Succes nog even
  2. Tineke:
    22 juli 2020
    oost west thuis best keet nog even vol houden
  3. Joop:
    22 juli 2020
    Uiteindelijk toch een mooie dag. Het uitzwaaien komt steeds dichter bij zal niet mee vallen. Maar je doet het goed.🥰
  4. Janine Vd Zand:
    22 juli 2020
    Hey lieverd, jeetje wat maak jij een hoop mee daar. En wat zie je er goed uit👌😃 geniet nog goed van je tijd daar. Hoop je gauw weer te zien. Dikke 💋van ons en natuurlijk een dikke knuffel 🐯🐵🐶🐹van je vriendje
  5. Hans Cremers:
    23 juli 2020
    lieve Caithlynn,

Fijne dagen gehad zo te horen.
    Gelukkig maar dat het weer meezit.
    De kunst ziet er interessant uit, zeker de moeite waard om te bekijken.
    Nog 'n maandje tot gauw.
    Blijf gezond.