I AM BACK!!!

25 januari 2020 - Whitefish Bay, Wisconsin, Verenigde Staten

Heyhoi,

Hier issie dan, mijn 5 maanden update!!

Ja geloof het of niet, het is alweer 5 maanden geleden dat ik op dat vliegtuig gestapt ben naar het mooie Wisconsin!

In die 5 maanden zoveel leuke dingen beleefd, wat jullie natuurlijk allemaal al weten doordat jullie me al die tijd gevolgd hebben. En natuurlijk ook mindere dingen. Dus daar hoef ik hier niet over te schrijven

De rust die ik voor mezelf genomen heb was heel fijn en ook Heeeeel hard nodig. Maar ik kan nu na bijna een maand zeggen dat ik er weer ben!!

Met een leuk nieuwtje, een update!
rondom je 6e maand als Au pair moet je gaan beslissen of je wilt verlengen of niet... dit kan met 6,9 of 12 maanden.
Voor vertrek riep ik oooh de tijd vliegt, ik verleng gewoon gelijk met 12 maanden.
Toen kwam ik hier en dacht ik na een tijdje van nouu eigenlijk is 6 maanden ook wel lang genoeg. Ik kreeg er redelijk stress van en na lang erover nadenken, en met verschillende mensen erover gesproken te hebben. Heb ik besloten om NIET! Te verlengen.
Een jaar weg van huis is toch wel erg lang, en ik ben er ook wel aan toe om in September lekker naar huis te komen!!!

Dus bij deze!! Zie jullie in September 🥰🥰

dikke kus caith

1. Oma Ria:
    25 januari 2020
    hoi meisje. Mij heb je hiermee heeeeeel erg blij gemaakt. nu maar hopen dat de komende 7 maanden net zo vlug voorbij gaan als de afgelopen 5.. Dan kunnen we gaan aftellen. geniet nog van de komende maanden. lots of love. from oma Ria
  2. Mama:
    🎉🎉🎉🎉🎉❤️❤️❤️❤️❤️
  3. Helene:
    25 januari 2020
    Je moet naar je hart luisteren, dat heb je gedaan. Geniet nog van die 7 maanden. Goed bezig. Gr uit een heel mistig landgraaf
  4. Dewy:
    25 januari 2020
    Hartstikke trots op jou, en idd jaar is lang zat, je hebt het super gedaan en doet het nog steeds, zie je over 8 maanden 😘😘😘
  5. Joop:
    26 januari 2020
    Hoi lieverd ik denk dat je een goede beslissing hebt genomen. Zo iets beslist je niet zo maar daar heb je goed over na gedacht en dan is het een beslissing die uit je hart komt. Ga nog lekker genieten bekijk veel dat nemen ze je niet meer af. Je heb je fam. Heel blij gemaakt.🥰
  6. Steven Boersma:
    28 januari 2020
    Hoi Caithlynn,

Hoe is het. Ik was je adres kwijt. Ik less dat je al bijna(?!) op weg bent naar huis. Kan me het goed voorstellen . Een jaar is lang genoeg lijkt mij. Zeker ook voor je ouders. En dan.... toch nog Engels gaan studeren? Ik blijf je volgen!