praag

5 juni 2016 - Praag, Tsjechië

dit weekend was ons laatste weekend in duitsland dus wij besloten om dit goed af te sluiten door naar praag te gaan.

gisterochtend om 8 uur zijn wij vertrokken en rond 2 uur kwamen wij in praag aan.

daar zijn wij even naar ons hotel gegaan om ons op te frissen en in te checken om vervolgens de stad te verkennen.

uiteraard met 3 meiden is het logisch dat wij zijn gaan shoppen want er zat een supergroot winkelcentrum daar.

wij zaten in het oude gedeelte van praag. savonds hebben wij lekker gegeten bij een restaurantje met uitzicht op alle mooie gebouwen en daarna zijn wij nog even verder de stad in gegaan.

rond half 10 waren we weer in het hotel en toen hebben we ons even omgekleed en toen zijn we nog even ergens wat gaan drinken.

vanochtend om 9 uur zaten wij weer in de bus terug naar lugau.

praag is echt een hele mooie stad om te zien en ik ga zeker nog eens terug.

dit was een goede afsluiter van onze periode in duitsland. zaterdag gaan we weer richting nederland.

deze 5 weken zijn echt voorbij gevlogen!