Een weekendje Dresden

21 mei 2016 - Dresden, Duitsland

Zaterdagochtend kwamen papa en mama mij en de meiden ophalen om naar Dresden te gaan. Ik heb hen eerst ons huis laten zien en daarna zijn we vertrokken.

Toen we aankwamen hebben we eerst Sanna en Isabelle afgezet in het centrum en toen ik ging ik met papa en mama mee naar het hotel.

Daarna gingen wij ook het centrum in en toen hebben we eerst even een stukje winkelcentrum gezien en toen zijn we naar de frauenkirche gegaan om die te bekijken.

De rest van de middag zijn we gaan shoppen en dat hebben we afgesloten bij een gezellig restaurantje. Daarna hebben we even lekker gerelaxed op de hotelkamer en savonds zijn we nog wat gaan drinken in het centrum.

De volgende dag hebben we eerst lekker ontbeten en daarna zijn we een stukje verder Dresden in gegaan.

Smiddsgs hebben we de auto gepakt en toen zijn we richting chemnitz gegaan maar daar was niet zo veel te doen dus we hebben alleen een ijsje gegeten.

Daarna zijn  we een hapje gaan eten bij lara's diner. Dit is een Amerikaans restaurantje in stollberg.

Daarna hebben papa en mama mij naar huis gebracht en toen zijn zij weer terug gegaan naar Dresden.

Ik heb echt een heel gezellig weekend gehad.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jupp:
    2 juni 2016
    oke het was gezellig zo als ik heb gelezen
    nu nog even de laatste weken volmaken en dan ben je weer thuis met een koffer vol verhalen
    groetn juppxxx