Maand hier!

29 september 2019 - Milwaukee, Wisconsin, Verenigde Staten

Ik ben inmiddels al iets meer dan een maand hier, en ik vind het nog steeds geweldig!
Ondanks dat ik af en toe een dipje heb, beleef ik toch iedere dag mijn droom hier.

Mijn hostmom stelde mij van de week aan iemand voor met de zin : Dit is mijn 4e kind, alleen dan met verantwoordelijkheidsgevoel.
Dat vond ik wel heel grappig om te horen, ze betrekken mij er echt helemaal bij.
Later hadden we het er nog even over en toen zei ze letterlijk: Als jij hier nu niet zou zijn dan zou het een grote chaos zijn. Dat vond ik toch wel een mooi compliment!

Volgens haar ben ik nu de spil van het gezin omdat ik zoveel tijd met de kinderen door breng en van alles regel.
Dus die komende 11 maanden gaan helemaal goed komen! :)

xx caith

1. Joop:
    29 september 2019
    Dit is mooipraterij te lezen, beter dan dat dipje. En een mooi compliment. Gr. Joop
  2. Oma Ria:
    29 september 2019
    Ik heb het al wel 100 x gezegd maar ik ben SUPER TROTS op jou. Je laat je dromen uitkomen. Heel goed. Niet veel mensen krijgen zo,n kans niet. Jij hebt nog een heel leven voor je, dus genieten meisje. Een jaar is wel lang dat ik je moet missen maar als ik zie en lees hoe fijn je het hebt geniet ik ook en kom ik dit jaar wel door. Het is nog maar 11 maanden 😁en met deze berichtjes en telefoontjes wordt het makkelijker. Love you. 😘😘
  3. Mama:
    30 september 2019
    Supertrots op wie je bent en wat je doet!
    Blijf vooral jezelf en geniet met volle teugen met wat je doet! Het geeft ons rust om te ervaren dat je op een goede plek zit! ❤️
  4. Helene:
    30 september 2019
    Wat een prachtige uitspraak van je hostmom, dat geeft jou ook de rust dat je op de goede plek bent. Nog een fijne tijd, en geniet met volle teugen gr helene
  5. Harco:
    3 oktober 2019
    Dat is toch mooi om te horen zulke waardering 👍👍👍👍
  6. Jessica:
    3 oktober 2019
    Fijn te horen dat het goed gaat 👍🏻 Nog maar 11 maandjes voor je t weet zijn ze om!
    Groetjes Jes en je kleine vriendjes 😘