Weerbericht.

8 oktober 2019 - Whitefish Bay, Wisconsin, Verenigde Staten

Het is bizar om te zien hoe erg het weerbericht hier verschilt met die in Nederland.

Ik hoor van alle kanten dat het in Nederland echt al koud herfstweer is.. Terwijl ik hier praktisch nog in mijn korte broek kan lopen.

Het is hier s'ochtends wel redelijk fris maar dat is niets waarbij een sweater niet helpt.
S'middags loopt iedereen weer in t'shirts of dunne truitjes.
Het weer schommelt heel erg, maar dat vind ik helemaal niet erg!

4F09C70F-F11B-4567-9402-F26EF6EF806A  4168DF85-5661-4810-AC31-5F0DFCFB87C6

Ik ben allang blij dat het S'middags nog lekker warm is!

Het is heel grappig om te zien dat de meeste moeders hier al op het schoolplein staan met mutsen en handschoenen terwijl ik het s'ochtends echt nog wel mee vind vallen met de kou.
Tsja kan ook niet anders he, als je opgegroeid bent in Nederland :)

Verder gaat alles helemaal top hier! Ik ben excited voor Halloween en New jersey!
Eind oktober ga ik daarheen met mijn gastgezin! :)

Dikke knuffel vanuit Milwaukee.

Caith

1. Maarten:
    8 oktober 2019
    Al onweer gehad daar? Wel benieuwd of dat anders is dan hier

En de “ Indian summer” is dat daar ook bekend? ( in Maine, als het herfst wordt, dan kleuren de bomen een tijd lang van groen naar rood en dan ziet er in zonlicht spectaculair uit?)
    Have fun!
  2. Joop:
    9 oktober 2019
    Caithlynn geniet nog maar even van dit weer. Zorg wel dat je een muts jas en handschoenen klaar hebt.🤣. Groetjes Joop .😍
  3. Helene:
    9 oktober 2019
    Geloof dat ik maar emigreer, vindt het hier maar koud. Geniet van het weer zolang het nog kan. Gr helene
  4. Oma Ria:
    9 oktober 2019
    Wacht maar tot de winter komt dan is het echt koud. Hier is het niet echt koud alleen steeds regen. De herfst is echt mooi dan krijgen de bomen allerlei kleuren. Geniet van New Jersey. Kun je nu al pumpkins maken met the kids. Have fun. Xxxxoma