Familie tijd in Texas

25 november 2019 - Houston, Texas, Verenigde Staten

heyhoi,

Leuk dat je weer meekijkt!

DCE09B3F-EAFE-4F13-8F00-7A2C54E4BB7E

van 8 tot 12 November was ik in texas bij familie van mama.

Dit was de eerste keer dat ik hun allemaal ging ontmoeten. Heel erg spannend maar de zenuwen waren uiteindelijk voor niks. Het voelde gelijk goed! Samen met hun heb ik mijn eerste (early) thanksgiving gevierd en ik ben samen met mijn nicht en haar man naar een biergarten en een rooftop bar geweest op zaterdag 9 november.

Op maandag 11 november ben ik in mijn eentje Houston gaan verkennen. Met de bus ben ik naar downtown Houston gegaan en via daar met de metro naar de dierentuin en het holocaust museum. Heel indrukwekkend maar voor mij waren er niet heel veel nieuwe dingen omdat de verhalen overeen komen met die in het joodse museum waar ik geweest ben in Berlijn.

Het was heel gek toen ik na 4,5 dag weer terug naar Milwaukee ging, want in texas was het rond de 20 graden celcius en in Milwaukee maar 1 graden met sneeuw. Ik moest er echt weer even aan wennen!

D65F7F9B-7120-4D7F-AAEC-23CB3CE973CAAA9DCBB0-688F-4EF5-87F7-20CF0BB19CE8

Ik heb mijn tijd in texas gevlogd, Kijk je mee?

Dikke knuffel,

Caithlynn

1. Joop:
    25 november 2019
    Weer een mooi verslag, fijn dat het bij de fam. Zo goed ging waar je eerst best tegen op zag. Goed dat je er zelf ook op uit gaat. En de winter komt er nog aan. Liefs van Joop