Hoera! Ik heb mijn vluchten!

28 juli 2020 - Whitefish Bay, Wisconsin, Verenigde Staten

Zoals jullie weten is het bijna tijd voor mij om naar huis te komen. Op dit moment is het nog maar 24 dagen tot mijn laatste werkdag! En dus nog maar 35 dagen tot ik naar Nederland kom.

Ik heb op vrijdag 21 Augustus mijn afscheidsfeestje bij de familie. En dan vlieg ik 22 Augustus naar Los Angeles om nog even een aantal dagen te genieten! Op het nieuws is Californië nu veel te zien doordat de corona cases gestegen zijn. Maar zolang ik me aan alle regels houd is er geen probleem.

En dan komt het.. op Dinsdag 1 September begint mijn reis naar Nederland. Ik vlieg om 10 uur sochtends los angeles tijd vanaf Los angeles naar Dallas. Voor Jullie is het dan al 7 uur savonds. Er is namelijk 9 uur tijdsverschil.

Vanaf Dallas vlieg ik diezelfde dag om 4:35 in de middag naar Amsterdam. Dit is een nachtvlucht. Ik kom dan om 8:40 in de ochtend aan op Amsterdam! Ik heb er zin in!!!

Helaas moet ik wel 2 weken in quarantaine dus iedereen weer zien zal eventjes moeten wachten helaas. Maar na een jaar maken die 2 weken ook niets meer uit.

Tot snel! Xxxx Caithlynn

1. Everlien Liet:
    28 juli 2020
    Wat heerlijk Caithlynn, het aftellen is begonnen en wat zullen je ouders blij zijn!
    Geniet van deze laatste maand met volle teugen en kom veilig en gezond terug in Nederland! Liefs Everlien 💋
  2. Mama:
    Jippieeeeee ☺️😁💪🏻🎉🎉🎉🎉🎉
  3. Joop:
    28 juli 2020
    Heel fijn voor je geniet nog even in Amerika en dan lekker naar huis. 💐❤️ Liefs Joop
  4. Dewy:
    29 juli 2020
    Oh meid wat fijn dat je naar huis komt voor iedereen die jou zo gemist heeft, en idd die 2 werken quarantaine maakt dan ook niets meer uit.
    En wat ben je toch een toppertje, wat heb je mooie en leerzame dingen gedaan en meegemaakt waar we met zijn alle van mee konden genieten door jou vlogjes en berichten.
    Nou meid geniet ze nog even en kom safe thuis liefs mij
  5. Helene:
    29 juli 2020
    Gelukkig heb je de tickets. Geniet nog van de laatste weken, en dan snel naar je familie. Die zullen met smacht op je wachten in Amsterdam. Gr en nog een fijne tijd van helene
  6. Oma Ria:
    29 juli 2020
    de laatste lootjes. Ik kan bijna nieet meer wachten. Geniet in California.
  7. Jolanda wennekes:
    30 juli 2020
    Wat fijn,nog even genieten en dan zuen we je weer in Nederland.En wat zijn nou 2 weken*(quarantaine ) op een heel jaar.Veel plezier nog
  8. Hans Cremers:
    2 augustus 2020
    Lieve Caithlynn,

Erg fijn dat je weer terug komt.
    We kijken ernaar uit.
    Nog een paar weekjes en dan ben je weer thuis.
    Wees voorzichtig in L.A. en blijf gezond.

Liefs Hans en Kees.