Podcast..

6 mei 2020 - Velp, Nederland

Iets meer dan een jaar geleden moest ik mijn examen presentatie engels geven. Precies die dag waren er 2 amerikaanse leraren op bezoek op school. Ik heb ze uitgenodigd om mijn examen bij te wonen en daar heb ik ze alles verteld over mijn stage in Duitsland.
Ze waren zo onder de indruk dat een van de leraren vroeg of ik mijn verhaal op papier kon zetten zodat zij dit kon gebruiken op haar school in Colorado.

Dit heb ik gedaan en dit heeft haar studenten heel erg geholpen! Een paar weken later kreeg ik een mail van een vriend van haar. Hij had een podcast en vroeg zich af of ik interesse had om met hem te praten in die podcast! Zeker had ik dat! Hij is ook Amerikaans en kwam langs op school en samen met een klasgenootje hebben we gepraat over onze ervaringen.

Nu was ik toch wel nieuwschierig naar de podcast dus gisteravond besloot ik hem een mailtje te sturen. En inderdaad de podcast staat online!

Grappig om mijzelf zo te horen want mijn engels is inmiddels heel erg gegroeid.
Hoe een enkele beslissing tot zo iets tofs kan uitgroeien. En nu zit ik alweer 8,5 maand hier terwijl ik toen alleen maar droomde van deze kans!

De link van de podcast staat hierboven voor als je nieuwschierig bent ☺️

Dikke kus, Caith

1. Joop:
    6 mei 2020
    Mooi verhaal heb je goed gedaan. En je hebt nu veel ervaring op gedaan en je Engels is alleen maar gegroeid. Je had ook een goede achtergrond. Liefs van Joop❤️
  2. Mama:
    7 mei 2020
    Leuk om te horen wat het resultaat is geworden!
    En het verschil van de Caith van toen en de Caith van nu te ervaren.... you go girl! ❤️U