een blog vanuit bed!

18 september 2018 - Glauchau, Duitsland

Het is alweer even geleden dat ik een blogje geschreven heb om te vertellen over mijn avonturen, maar dit komt omdat ik eigenlijk niks spannends beleefd heb.

Ik voel me namelijk al sinds woensdag niet lekker en de griep heeft zich zaterdag toch doorgezet dus ik ben eigenlijk vooral heel druk bezig met het wegwerken van de griep..

Maandagochtend dacht ik dat het weer ging en toen ben ik gewoon naar stage gegaan maar eenmaal daar aangekomen vonden zij het toch beter dat ik weer naar huis ging omdat ik me nog niet echt oke voelde op dat moment.

Naast stage lopen vorige week heb ik dus ook niet heel veel gedaan, Ik ben wel op donderdagavond een stuk gaan wandelen omdat ik dacht frisse lucht doet goed.

0903DD1C-8CD9-4881-BA45-60E4E4D51582 7A6496B6-4D04-4965-AAF3-AE250ABFBCD0  D7ABC2B3-1B5E-4087-8E68-1B554CC111D5

Maar Caithlynn zou Caithlynn niet zijn als er onderweg niks zou gebeuren en inderdaad ik struikelde midden in het bos, daar lag ik dan keihard te lachen midden op een bospad met een open knie omdat dit gewoon echt weer typisch iets voor mij is... kan niet ontbreken he haha! :)

Ook word ik nog steeds verrast met kaartjes. Echt super leuk en ik word er echt heel blij van :) dankjewel allemaal!

Voor nu is het dus nog een dagje uitzieken, het gaat alweer de goede kant op en dan morgen weer richting stage. Het weekend gaan we wat leuks doen dus dan heb ik weer wat meer te vertellen! tot snel...