special blog!

13 oktober 2018 - Glauchau, Duitsland

Helaas moet mijn lieve huisgenootje haar stage eerder afbreken vanwege priveomstandigheden en vertrekt zij dus vannacht weer richting Nederland.

Ik heb besloten om hier te blijven en mijn stage af te maken, Ik ga op 1 november weer terug naar Nederland, Ik heb hier nog mijn huisgenootjes dus ik ben niet helemaal alleen.

Lieve ier,

Ondanks dat wij best wel vaak botsten omdat wij tegenpolen zijn en het daarom af en toe niet werkt, heb ik wel echt 7 super weken met je gehad!

We hebben super veel toffe dingen gedaan in deze weken.

We hebben samen een concentratiekamp bezocht, we zijn in Polen geweest, We hebben Leipzig en Berlijn gezien. Daarbij hadden we natuurlijk de chaos In chemnitz toen we gezellig uit eten zijn geweest voor je verjaardag maar we hebben ook gewoon ontzettend veel gelachen de afgelopen weken.

cocktails Cake Us Polen Trein

Nu komt zo het moment dat ik je naar Chemnitz breng zodat jij terug kan gaan naar Nederland, het word nu echt heel stil hier op zolder. Beneden heb ik natuurlijk onze huisgenoten nog maar de laatste 3 weken van mijn stage worden toch anders.

Het liefst was je ook hier gebleven en hadden we onze stage samen afgemaakt, dit gaat helaas niet maar weet dat je het super gedaan hebt hier en dit zul je niet snel vergeten!! :)

Een hele hoop gezelligheid en een boel lelijke selfies verder kan ik toch zeggen dat we awesome dingen gedaan hebben samen!

berlin Metro berlin trein 2 auto

We hebben het gister nog even goed afgesloten in Chemnitz door nog even lekker te gaan winkelen en weer te eten bij Alex. Helaas achteraf weer protesten in de stad waardoor wij onze tijd samen geeindigd hebben zoals wij hem begonnen zijn maar dat mag de pret niet drukken, het was een gezellige dag.

Cocktails 2 Dinner

tot over 3 weken in Nederland lieve Iris!

1. Jupp:
    14 oktober 2018
    hoi meisje
    heel goed en leuk opgezet verslag
    liefs jupp
    👍😘